CASE: Lad dine kunder markedsføre dig
- Den 24. september 2020
Skal vi købe et nyt produkt, finde nye leverandører, eller skal vi handle på nettet, så tjekker vi anmeldelser eller referencer på nettet. Og jo mere tryghed du kan give dine kunder, jo større er chancen for, at de vælger dig.
Schøning Media har i den forbindelse hjulpet Per Pedersen, partner i Relationsfabrikken, med at interviewe kunder og skrive deres referencer. Referencerne bruger Per Pedersen blandt andet på Erhvervsnetværkets sociale medier og hjemmeside:
Du kan se et eksempel her:
Om samarbejdet og resultatet udtaler Per Pedersen:
”Schøning Media løste opgaven perfekt, og formåede at få sat ord på mit budskab, der gik rent ind hos modtageren. Det oversteg langt mine forventninger, for ”hvor svært kan det lige være at skrive en kort tekst”. Anne er ordholdende, følger gerne retningslinjer, men kom heldigvis også med hendes vinkel og input til tingene. Mine største anbefalinger.”
HUSK
Dine kunder vil have andres vurdering af dit produkt, for dine egne rosende ord eller tekniske forklaringer overbeviser dem ikke. Derfor skal dine kundecases fortælle, hvor tilfredse andre er blevet, og det gælder uanset, om du sælger udstødningsrør, brændstof, undervisning eller tøj.
Herunder kan du læse mere om, hvordan Schøning Media også kan hjælpe dig og din virksomhed