Kommunikation i en corona-tid
- Den 19. marts 2020
Det er ikke krisen i sig selv, der er farlig. Det er håndteringen af den, der kan gå galt. Eller godt.
I en krisetid, som vi står i netop nu, er der brug for klar kommunikation i forhold til kunder, medarbejdere, samarbejdspartnere og borgere.
Og der er mere end nogensinde brug for synlighed og opmærksomhed, der gavner forretningen.
Der skal informeres, men virksomheder – både de store og små – har også brug for at fortælle gode historier, som handler om alt muligt andet end coronavirus.
Derfor har Schøning Media i disse dage ekstra travlt med at finde og skrive de gode historier for en lang række virksomheder. Og det arbejde fortsætter vi med fra hjemmekontoret.
Over telefon eller mail hjælper Schøning Media med sparring om, strategi for og udførelse af kommunikation midt i en corona-tid. Det kan være kommunikation på hjemmeside, sociale medier, nyhedsbreve eller i mails.
Kontakt journalist Anne Schøning Christensen på telefon: 3179 1675 eller mail: anne@schoeningmedia.dk.