Direktøren, der begyndte i virksomheden som fejedreng. Medarbejderen, der i fritiden opdrætter hunde. Eller medarbejderen, som virksomheden har sendt på kursus i ny og nyttig viden eller har fulgt et livsstilsforløb for at få det bedre.
I dag er det vigtigt, at virksomheder ikke ’blot’ fremstår som en virksomhed, men som mennesker med holdninger, værdier og gode historier. Det kan gøres ved at bringe portrætter og profilbeskrivelser af virksomhedens medarbejdere og ledelse.
Troværdighed og gode relationer
Historier om virksomhedens medarbejdere er en anderledes og effektiv måde at skabe opmærksomhed. Portrætterne kan også medvirke til at skabe større troværdighed, styrke et image og skabe relationer, fordi kunderne får en fornemmelse af eksempelvis at kende personen bag stemmen i røret.
Medarbejderportrætter kan blandt andet bruges på virksomhedens hjemmeside, i nyhedsbreve og på sociale medier. Nogle gange kan medarbejderportrætterne også bringes i en pressemeddelelse.
Hos Schøning Media er vi specialister i at finde de gode historier blandt virksomhedens medarbejdere og ledelse. Vi ved, hvordan interviewet og efterfølgende teksten skal skrues sammen, så medarbejderportrætter og profilbeskrivelser får opmærksomhed og skaber værdi for virksomheden.
Desuden samarbejder vi med nogle af de bedste fotografer, som kan hjælpe med både billeder og video.