Når kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere skal tiltrækkes, så er det vigtigt at give dem værdifuld indsigt og information om virksomheden, virksomhedens medarbejdere, værdier, produkter og ydelser. Forenklet sagt, så er en virksomhedsprofil grundlaget for det, der ligger dybest inde i kernen af virksomhedens kommunikation og dermed også forretning. Den danner grundlag for kommunikationen og fortæller, hvad virksomheden står for.
Med en gennemarbejdet, struktureret og skarp virksomhedsprofil kan virksomheden give modtagerne et indblik i virksomheden, hvad står virksomheden for, og hvad kan den tilbyde. I en virksomhedsprofil er det også muligt at fortælle om det unikke DNA, der differentierer virksomheden fra konkurrenterne.
Størrelsen er ikke vigtig
Schøning Media laver virksomhedsprofiler for en lang række virksomheder – både store og små. For uanset størrelse og antallet af medarbejder så er en virksomhedsprofil vigtig at have.
En virksomhedsprofil kan bruges på blandt andet hjemmeside, sociale medier og forskelligt præsentationsmateriale.
Schøning Media samarbejder med nogle af de bedste fotografer og dronefotografer, hvis virksomhedsprofilen skal suppleres med lyd og billeder.