Artikler med fokus på den gode historie kan bruges i blandt andet dagblade, fagblade, magasiner, personaleblade, medlemsblade og på de sociale medier samt hjemmesider.
Kommunikation kan fremme dine gode historier og hjælpe dig til at håndtere de dårlige. Med struktureret og strategisk mediehåndtering kan du selv være med til at sætte dagsordenen.
Historier med høj aktualitet er godt stof for læserne, kunderne og forbrugerne uanset, om de bliver bragt i medierne, et magasin, på en hjemmeside eller sociale medier.
En pressemeddelelse bruges til at skabe synlighed i medierne. Pressemeddelelsen er et troværdigt og effektivt redskab, hvis man ønsker opmærksomhed og omtale.
Har du brug for hjælp til research i forbindelse med et større projekt, et emne eller en sag, så er det relevant at tage kontakt til en journalist.
Schøning Media er et medie- og kommunikationsbureau i Middelfart, som leverer freelancejournalistik og løser kommunikationsopgaver for virksomheder, organisationer,