CASE: En bæredygtig afsked på livet
- Den 24. februar 2020
Bedemand Rosenfeldt i Middelfart tilbyder en ny type kiste, som er produceret efter bæredygtige og økologiske principper. Det vil indehaver Per Rosenfeldt gerne fortælle læserne af de lokale ugeaviser.
Schøning Media har hjulpet Bedemand Rosenfeldt med teksten til avisannoncen. En avisannonce, som indeholder en faktaboks og en kort nyhed, der omhandler et følsomt emne.
På den måde adskiller annoncen sig fra en traditionel tilbudsannonce, som ofte presser et budskab eller store besparelser ned i halsen på forbrugerne. Per Rosenfeldt fortæller, at annoncen har skabt opmærksomhed.
“Jeg har fået flere henvendelser. Og vinklen på teksten i annoncen har også betydet, at jeg har fået mange positive tilkendegivelser på, at man i vores branche også tænker på miljøet,” siger han.
Schøning Media har mange års erfaring med at levere tekster til virksomheder, organisationer og reklame- og webbureauer. Med baggrund i journalistikken hjælper vi med at finde frem til det budskab, der er relevant og skaber værdi for modtagerne/målgruppen.
Vi er også vant til at sætte os ind i alle emner. Det gør os til eksperter, når det handler om at formidle og forklare eksempelvis vanskeligt og teknisk stof. Vi stiller de rigtige spørgsmål og kan gøre budskabet let at forstå.
Schøning Media leverer tekstforfatning til blandt andet annoncer, hjemmesider,pressemeddelelser,artikler,nyhedsbreve, blogs, produktblade, mails, brochurer, foldere og salgsbreve.